بازار طلا همچنان بی رونق خواهد بود
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

فعالیت بازارهای جهانی در حالی بار دیگر از امروز دوشنبه آغاز شده که تحلیلگران بر این باورند به علت عدم انتشار آمارهای اقتصادی مهم بازار طلا و انرژی همچنان بی رونق خواهد بود.

بازار طلا همچنان بی رونق خواهد بود

به نقل از پایگاه اینترنتی کامدیتی آنلاین؛ قیمت طلا در روزهای گذشته در پی افزایش امیدواری ها نسبت به ادامه اجرای محرک پولی فدرال رزرو آمریکا با رشد نسبی روبرو شد و به مرز 1300 دلار در هر اونس رسیده است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که ادامه مبادله طلا در قیمت های زیر 1300 دلار موجب تاثیر منفی بیشتری بر اعتماد سرمایه گذاران خواهد شد. قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 25 درصد کاهش داشته است و اعمال محدودیت های هند برای واردات تاثیر منفی زیادی بر افت قیمت طلا داشته است.

به اعتقاد برخی کارشناسان بازار طلا قیمت 1290 دلاری در شرایط کنونی سطح قیمتی حساسی خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح احتمال افزایش بیشتر قیمت طلا وجود خواهد داشت.

قیمت جهانی نفت نیز تحت تاثیر کاهش تقاضا در بازار آمریکا و امیدواری ها نسبت به مثبت بودن مذاکرات ایران با 5+1 در خصوص برنامه هسته ای با کاهش چشمگیری روبرو شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:انتشار,رونق,مبادله,برنامه هسته ای,قیمت جهانی طلا,
ارسال توسط پیمان معظمی